Časté otázky a odpovede

Kupovať rastliny na internete? A prežije to?

Rozumiem vaším obavám. Každý deň pracujeme na tom, aby sme Vám dodali zdravšie a kvalitnejšie rastliny, dôkladne a poctivo zabalené a rýchlo odoslané.

So všetkou snahou sa staráme nielen o rastliny, ale tiež o Vás, našich zákazníkov.

Vybrali sme najčastejšie otázky, ktoré nám v súvislosti so zásielkami najčastejšie položíte.

Ako dlho rastliny v krabici vydržia?

Záleží na konkrétnom druhu rastliny a samozrejme tiež na počasí. V chladnejšom počasí vydržia rastliny dlhšie, v letných horúčavách kratšiu dobu. Obvykle sa ale po dobu niekoľkých dní sa netreba obávať.

Čo keď sa rastliny predsa len poškodia?

Pokiaľ sa to stane, stačí sa obrátiť na zákaznícku linku. Namiesto poškodenej rastliny Vám zašleme novú rastlinu.

Čo keď zásielku zničí dopravca?

Pokiaľ sa zásielka cestou stratí či poškodí, zašleme Vám novú objednávku. Následné riešenie reklamácie zaisťujeme taktiež my. Zákazníkovi tak nevzniká žiadna starosť s vyplňovaním formulára.

Čo keď nebudem spokojná/-ý s kvalitou rastlín?

Spokojnosť zákazníka je na prvom mieste. Pri akomkoľvek probléme stačí sa obrátiť na zákaznícku linku, alebo napísať e-mail. Kolegovia s Vami vyriešia prípadnú výmenu, vrátenie, alebo zaslanie nových rastlín.

Kde sa mám obrátiť?

Akékoľvek otázky môžete smerovať na zákaznícku linku , ktorá je dostupná od pondelka do piatku, medzi 8°° až 17°° hod. Pokiaľ radšej píšete, je najjednoduchšie napísať na reklamacie@koreninovazahrada.sk.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamáciu sa snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie. Niektoré reklamácie sú vybavené i v priebehu niekoľkých hodín od dodania podkladov. Maximálne však do niekoľkých dní.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *